Salut for nu.

Heja tout le monde.

Pyj, altså. Bloggen er lidt træt, jeg tager lige en breather fra den og internetteriet i det hele taget (har droppet min facebook; eksisterer jeg?) og lever lidt i den kedelige, “virkelige” verden. Bare for sådan at blive bekræftet i, at det ikke er noget særligt. Så finder jeg tilbage før end I aner det.

Håber I har det snyggt.

Klem og kys, Linea Majs.

P.S. Jeg ved, at de viser franske film i Grand hver mandag. Ved I det også? Og nu, da I i al fald gør, kommer I så og kigger? Je le håber.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

