To udtryk passés.

Det er vist bedst, hvis vi allesammen husker på, at jeg engang var næsten skaldet.

Dumskallepande.

Dumskallepande.

 

Ydermere var jeg for endnu længere siden engang smadder ung og uskyldig og så fjollet ud:

Teenager for alle pengene.

Teenager for alle pengene.

Vi taler 15-16 år. Bemærk total 90’er/Spice Girls-tattoohalskæde, læbepiercing og mangel på hofter. Det var golden years. 

Kender I det? Når man pludselig ser sig selv på et billede og fuldstændigt havde glemt, at man havde set sådan ud? Jeg har det sært med det, har set meget forskellig ud gennem tiden, men indeni har jeg altid forblevet den samme og forandret mig meget langsomt. Jaja. Måske havde jeg bare brug for en selvoptaget post og at uploade nogle billeder af mig selv.

Natnat. I morgen blokerer vi vist uni. Spændende! Totalt ungdomsoprøret. Dans la rue, kids.

2 Responses

  1. hvordan kan man være så næstenskaldet og SÅ lækker?! du er for vild.
    ps. fed halskæde!❤

  2. Det nederste er sådan jeg husker dig. Det er mange år siden.
    Og hejsa forøvrigt, Maja. Jeg faldt over din blog og ville sige hej. Jeg håber at du har det godt.

    – hende Maria fra Arden dengang for mange år siden. (;

Leave a Reply

