Hej! Søndags! Stemning!

I dag er bare en rar, gammel, doven søndag, hvor jeg skal læse lidt om strukturalisme og ses lidt med Marie. Hun skal se mit nye værelse, som er rigtigt dejligt men akut ramt af min mangel på møbler – stakkels værelse! Er der nogen, som står og vil smide reoler, borde, skidt og kanel ud, så varsko mig please forinden, kunne rigtigt godt bruge lidt meublement, nemmerlig.

I dag skal jeg også helt klart høre en masse Dolly Mixture, som så meget er mit nye yndlingsband. I hvert fald gennem hele sidste uge. Fordi de er seje piger, teksterne er vildt søde og samtidig lyder vokalen bare så tykpandet. Som en pigebølle, man var bange for i skolegården. Last.fm siger, at det er post punk, men det ved jeg ikke noget om. Jeg vil bare lige vise dette her billede, og så er der ellers dødstraf for ikke instantly at elske dem:

Dolly Mixture. Fandme.

Dolly Mixture. Fandme.

Jeg fandt en smågammel notesbog for et par dage siden, hvor der blandt andet stod en liste med mål for 2007. Jeg ville primært gå efter at lære et nyt band at kende hver uge, begynde at turde tale med seje mennesker istedet for at være bange for dem, samt nusse & få nusset mere hår. Man har altså været ret kær engang.

2 Responses

  1. oh i love dolly mixture. one of my favourite band of all time, big time!

  2. They’re so really really perfect and sweet, jup. I think they’ll be an all-time favourite of mine also.

Leave a Reply

