Det kommar bli bra.

Nogle gange giver det hele mig bare ondt i maven.

I morges syntes jeg, at det hele var dumt, men nu har jeg det rart igen. Tingene er gået helt i orden med pigerne i lejligheden og flytning, Elins søde mor og far gav burgers og kaffe i dag, om et par dage bor jeg på Vesterbro (surprise, allihop!) og i morgen tager jeg hjem til Elisa og ser film, og det bliver fandme smukt.

Jeg har stadig ikke penge og leder efter arbejde, men det er jo bare døde ting, som mor-Lone ville sige. Hep, hep.

Dårlige gener?

Dårlige gener?

There are no comments on this post.

Leave a Reply

