Dagdrømme, jordbær-te og sikhen i kiosken.

Uhm. I går var virkeligt Simple Pleasures Night.

Anna og jeg købte lakrids-bogstaver og god vingummi og virkeligt billig Marabou-chokolade hos den søde sikh-mand, der arbejder i kiosken i vores hood. Han er altid så rar og kan finde de ting, jeg ikke forstår, hvor er. Vi elsker sikh-kioskmanden.

Og vi drak jordbær-te, mens vi snakkede om, hvor genialt det kunne være at starte vores eget konditori, når vi bliver store. Helst om snart. Det skulle måske hedde Cheap, Cheap Cake eller noget tilsvarende dødnuttet, vi skulle lave monster-gode kager og indrette det så fint og nysseligt og piget, at drenge ville sprænge i luften, hvis de gik derind (eller sådan næsten). Og så skulle alle vores venner naturligvis kommer der hele tiden og spise kage og boller og drikke te og kaffe og kakao. Totalt lykke-overkill. Se, dét er noget jeg vil kunne bruge min kandidat til, engang.

2 Responses

  1. det lyder som en god idè med et konditori! Har jeg også haft lyst til, men desværre kan jeg ikke særlig godt bage kager..

  2. Det kan du garanteret godt lære. Sådan nogle totalt overdådige kager som dem i Marie Antoinette, jup.

Leave a Reply

