Easy-peachy.

Ej, jeg slummer den helt vildt. Det er ren lediggang med dovenskab på. Har haft juleferie siden 11. december, og jeg har flere dage tilbage af den endnu. Men det er vildt godt. Jeg har det som Kevin Spacey i American Beauty, jeg har ingenting, jeg skal lave (som i kedeligt job, for eksempel), så jeg bruger min tid på alt muligt rart. Jeg læser bøger i parken, læser gamle numre af Vogue og klæder mig ud som pigerne deri, jeg træner sammen med Rikke ( out-of-character), besøger søde mennesker og glæder mig til at se indersiden af universitetet igen.

Og nu jeg har fået mig selv til at tænke på American Beauty, så lad os alle lige tage et øjeblik til at tænke på Mena Suvari og hvor smuk hun er i den film. Er hun stadig med i nogenting? Hvor blev hun af?

Og hende pigen fra Ghost World er også sød.

Og hende pigen fra Ghost World er også sød.

3 Responses

  1. Hende fra Ghost World er fantastisk!

  2. Vi kan godt lide hende rigtigt meget. Og hendes kæreste i American Beauty. Tror aldrig jeg er kommet mig over skuffelsen over, at drenge som ham ikke findes i virkeligheden. Så kan man lige så godt ditche mænd helt.

  3. Mena vandt den celebrity pokerturnering hun deltog i for WPT^^ (lang tid siden dog)

Leave a Reply

