Så travl og så glad.

Hej nuslinger!

Nu har jeg ikke skrevet et par dage, for jeg har været ude. Jeg har været hos søde Elin og aftale, at vi skal bytte senge, og hun spillede rigtigt smart musik for mig. Noah and the Whale og The National, så det vil jeg finde og høre. Crashede der, og næste dag cyklede jeg ud til Marie med dufte-godt-håret.

Vi drak

Kaffi.

Kaffi.

Og spiste

Pizza.

Pizza.

Med

Hjort. (Jeg ved det, avantgarde-pizza).

Hjort. (Jeg ved det, avantgarde-pizza).

Vi så

Mulholland Drive.

Mulholland Drive.

Og den var så uhyggelig, at vi bagefter var nødt til at se

Bennys Badekar.

Bennys Badekar.

Det var super. Jeg sov der, næste dag (i går, fredag), cyklede jeg hjem, og på vejen mødte jeg seje Rikke, som spurgte om jeg ville være med til at lege med fitness, og det ville jeg gerne. (I dag gør min krop lidt nas). Så skyndte jeg mig hjem til Amager, spiste grød og tog til Hvidovre sammen med Marie, hvor vi hyggede med the boys i Villa Sumpfryd. Der gik shots i den, så vågnede først i middags, så gik der heldigvis kaffe i den, nu er jeg endelig hjemme på mit eget lille værelse, og hvis nogen vil mig noget, skal de komme her. Basta.

(Undtagen pæne Elisa, som jeg gerne vil besøge og se film med. Det skal vi snart. Hurra!).

Og så leder jeg efter et sted at bo! Hvis nogen kender til nogle lejligheder eller værelser i København, så fortæl mig det endelig, så er I søde. Klem, klem.

One Response

  1. skal du allerede flytte? jeg troede lige i havde holdt indflytningsfest?

Leave a Reply

