Hej nye år.

Godt nytår, allihoppi.

2009 skal blive meget bedre end sidste år. Jeg vil læse de ting, det er meningen jeg skal læse, til forelæsningerne på uni. Jeg har endnu ikke røget nogen cigaretter (tre dage! Jeg er meget dygtig). Jeg vil lære at drikke te (og kunne lide det), det skal være fin te, og jeg vil holde op med at drikke syv-otte-ni-ti kopper kaffe om dagen.

I dag var Andreas og jeg på kafé crawl, på Den Franske Bogcafé, Riccos Kaffebar og Din Nye Ven, vi kiggede også på pæne cykler, bladrede i tegneserier og diskuterede mulige geniale indslag til Den Franske Aften, de planlægger i Det Meget Drengede Kollektiv (Undskyld mig, Klunkehjemmet Sumpfryd, hører jeg i min øresnegl). Vi snakker digtoplæsning og poetry slam, absinth, moustacher, stribede trøjer, mime-konkurrencer, improviseret nøgenhed og måske en film og et stykke musik for stemningens skyld. Ved ikke hvornår det kommer til at ske, men jeg glæder mig.

Nogen må og skal tage med mig i biografen og se Vicky Christina Barcelona. Yes please be’ om?

2 Responses

  1. hvis ikke du finder nogen, der vil se filmen med dig bør du gøre dig selv en tjeneste og se den alene. den er vildt god! især når jeg kan se på facebook at du er vild med scarlett igen. hun er ret cute i den film.

  2. Og kollektivet heder btw klunkehjemmet sumpfryd, andet skulle have været adresseret til “Navnekonkurrence
    hædersdalvej 2
    2650-Da True Shit
    Denmark”
    Jeg sidder og læser blog kl halvtre om natten, så jo, jeg er hermed officielt blevet udnævnt til stalker på linje med et par andre tøssebørn, men det ændre ikke på at du da lige skal have et par linje med på vejen.

    Det er forfærdelig at tilbringe tid sammen med en driftbaseret sprogekvilibrist som dig, eller rettere sagt, eftervirkningerne er en smerte i popoen.

    En af bieffekterne af længere tids samværd(hel dag og opefter), er konstante “hvad??” efterfulgt af “Blaaa” efterfulgt af “hvad?” igen efterfulgt af “bla, bla bla bla bla” hvor blaa udtales af hans højhed mig.
    Jeg vil vove at døbe fænomenet Lineas-Lix-syndrom, som simpelt dækker over at ens tale bliver utydelig som følge af overdrevent brug af ordlir i form af fremmedord, glemte ord, gamle ord, indforståede ord(kylle-rap im looking at you, and glare is evil).

    Desuden lider min krop af en pludselig afhængihed af kaffe sukker og andre ubehagelige stimulanser i en sådan grad at man retsligt ikke ville have problemer med at indlægge mig tvungent.

    Er der andre der læser dette derude som også har problemer med post-Ernst-stress så kontakt advokat Joachim Kringstad på http://www.nedrigadvokatudenskrupler.dk/sygdom/smerteogsvie/blivrig.html vis ægte solidaritet og riv hver en mønt op af den lille trolds forrede inderlommer. g husk alene er vi sølle sammen er vi mange der er sølle(princippet har lagt grund for vores demokrati, så give it lige nogen props).

    Lille sidebemærkning, kan du ikke lige svine Jens lidt på din blog please, det kunne klæ’ dig.

    Lige for at få goggeletten med(som vist ikke er rosin i pølseenden alligevel, nvm) så vil jeg meget gerne en og se noget (film) med/om skønne kvinder, men det kræver e Olof Palme eller en anden neutral jævnfør tidligere verbalt underskrevne næsten-nytårsforsætsvåbenhvile.

    Så må jeg vist også tilbage til lektierne.

    ps: Jeg tror jeg skal finde et sted hvor jeg kan smide ord ned/hen/op. Alt det skrivning i ikke faglige vendinger gør jo en helt hooked. Og så rammer vandfaldet af manglende skarphed i formuleringerne helt ned i den dybbeste forfængelighed.
    Og det er vist kun en ugentlig portion hård tastatur-bokseri/klynkeri der kan gøre sig håb om at komme dem til livs, således at jeg igen kan føle mig som et overværdigt menneske.

Leave a Reply

