Guilty pleasures.

Moustache!

Moustache!

Hej. For nylig gik det op for mig, at jeg synes det er super åndet, når folk vil beskrive sig selv og hvad de kan lide, og er sådan “jeg elsker min familie, mine venner, solskin, hundehvalpe, sjove fester, gode film, etc.”. Ja, selvfølgelig kan du det. Hvis du ikke kunne, var du bare tosset. Og det siger ikke noget særligt om dig, for det kan alle lide.

Således en lille liste over ting, som jeg kan lide, og som alle andre mennesker i verden ikke også nødvendigvis er vilde med:

  • Blå mærker. Jeg elsker at have blå mærker og når andre har dem, helst på skinnebenene. Synes virkeligt, at det ser fint ud. Trashy, naturligvis, men virkeligt nydeligt. (Snublede ned ad en trappe for to dage siden, min første tanke var “AV!” og den næste “hurra, det kommer til at blive virkeligt fine mærker! (Og jeg fik ret)).
  • Filthy rich people. Læste i Information, at alle hader overklassen, også overklassen selv. Det gør jeg ikke. Jeg elsker folk med masser af penge. Ikke på Hollywood måden, men på den preppy, old money-måden. I ved, pænt tøj, vandkæmmet hår, Ivy League colleges, bedsteforældrene fra Gilmore Girls, gode manerer og elitarisme. Yummy.
  • Musicals. Jo mere cheesy, overgearet og højstemt, jo bedre.
  • At finde, håne og rette grammatik– og kommafejl.
  • Morten Messerschmidt. Jeg ved ikke hvorfor, og jeg ved det er dybt forkert, men jeg er helt skudt i ham.

Har jeg ret eller har jeg ret? Klem-klem.

2 Responses

  1. jeg har samme morten messerschmidt-ting! jeg synes, han er pissesej. selvom jeg ikke synes, han er sej. du ved. jeg kan bare godt lide ham. haha. livet er guld.

  2. Jeg forstår. Det er så uforklarligt, men der er bare noget særligt ved at være en fascistoid bad-boy med rene negle og perfekt grammatik. Guld!

Leave a Reply

