lovelicities.

Her er lidt gode & blandede ting, som jeg er taknemmelig for eksisterer lige p.t.:

musicals og sange, jeg kan synge med på, min nye gryde-frisure, kaffe og kaffekopper, mit nye fine Leica-camera, min rappe cykel, at Anna og Marie, som jeg bor sammen med, er søde og har fantastisk meget og fantastisk tøj, som jeg kan låne, Mumitrolde-ting, twee pop, at min mor har lavet en pakkekalender til mig, København, biblioteker, min seng, når den er helt crisp og nyredt, vintervejr, der insisterer på store tørklæder, vanter, røde kinder og varm ånde i luften.

Dette her billede sendte Martin til mig, og det beviser, at verden trods hvad-som-helst ikke er et koldt og mørkt og trist sted:

Tuttenuttet.

Tuttenuttet.

3 Responses

  1. jeg er i danmark! vi skal ses! ok! hurra! love!

  2. hej linea ¤
    hip hip, jo det er mig, der er addi / tak for blog-flytnings-tip ! holder mig lige til, synes jo, du har Eminent photox-smag & den slags . . Apropos mumiMerchandise, kender du så Thielers Magasin på Vesterbro ¿ Den sejeste boghandel ever, nu også med de fineste mumiting, deriblandt ryste-SneKugler❤
    sus fra ane kirstine ¤

  3. faldt over denne blog…spøjst.
    det hedder i øvrigt “thiemers magasin”, og de er vilde med murakami-bøger.

    alt godt,
    andrew

Leave a Reply

